Reklamační řád
Jak postupovat při reklamaci
- Zašlete výrobek na adresu naší provozovny Fa Lixen s.r.o. Zengrova 131, Kolín, 28002
- Doporučujeme zásilku označit „REKLAMACE“.
Tento vstřícný krok z Vaší strany nám velmi usnadní vyřízení Vaší reklamace.
V případě reklamace chybějícího dílku puzzle, je potřebné nafotit sestavené puzzle
- Zásilka musí být kompletní (včetně příslušenství a veškeré dokumentace). Zboží musí být ve stavu, v jakém jste jej převzali při dodávce.
- Ke zboží musí být přiloženy veškeré listiny, které kupující se zbožím obdržel (např. faktura, záruční list atd.)
- Vždy prosím použijte balicího papíru nebo kartonu tak, aby nemohlo během přepravy dojít k polepení, popsání či jinému znehodnocení původních obalů.
- Zboží musí být pro přepravu řádně zabaleno tak, aby nedošlo k jeho dalšímu případnému poškození.
- Neposílejte zboží na dobírku, v takovém případě nebude zboží převzato.
- Doporučujeme Vám zboží pojistit.
Na základě posouzení reklamace bude zákazník (kupující) informován, zda byla jeho reklamace uznána, či nikoli.
- Pokud reklamace bude uznána, vadné nebo poškozené zboží bude vyměněno nebo bude vrácena kupní cena. Náklady na dopravu/poštovné budou hrazeny stranou prodávající.
- Pokud bude reklamace zamítnuta, zboží bude vráceno kupujícímu. Náklady na reklamační řízení, manipulační poplatky a na dopravu/poštovné bude hrazeno stranou kupující.
Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z provozu produktů, funkčních vlastností a škod z neodborného používání produktů, stejně jako škod způsobených vnějšími událostmi a chybnou manipulací. Na vady tohoto původu se nevztahuje ani poskytnutá záruka.
Zboží je z hygienických důvodů k reklamaci přijato pouze řádně vyčištěné.
O vyřízení reklamace budete informováni emailem, telefonicky, případně pomocí SMS.
Stejně jako při dodání objednávky budete informováni o expedici balíku a termínu doručení.
Reklamační lhůta začíná běžet od okamžiku Vašeho přebrání reklamovaného zboží a trvá 30 dnů.
Děkujeme za Váš čas věnovaný přečtení reklamačního řádu.
Reklamační řád je platný od 06.05.2020 do odvolání.
V případě změny reklamačního řádu je platný reklamační řád, který byl v platnosti k datu Vašeho nákupu.